Silnik hydrauliczny orbitalny Danfoss
Zajmujemy się serwisem orbitalnych silników hydraulicznych o stałej chłonności firmy Danfoss, której jesteśmy oficjalnym dystrybutorem i partnerem serwisowym. Nasza kadra oraz dobrze wyposażone stanowisko testowe potrafią precyzyjnie znaleźć usterkę, a także dokonać szybkiej i dokładnej naprawy. Każdy silnik hydrauliczny gerotorowy, przed wysyłką do Państwa, poddawany jest dokładnym testom weryfikacyjnym, sprawiającym, że sprzęt do Państwa dostarczany jest na najwyższym możliwym poziomie.
Zalety silników hydraulicznych orbitalnych Danfoss:
- do układów zamkniętych oraz otwartych
- wysoka sprawność przy małych obrotach
- wysoki moment obrotowy
- niewielkie wymagania w stosunku do stosowanych cieczy hydraulicznych
- przeznaczone również dla obciążeń promieniowych
- cicha, płynna praca
- hamulec postojowy (OMT FL, TMT FL)
- stały moment obrotowy
- czujniki obrotów (EMD)
Silnik hydrauliczny orbitalny – typoszeregi:
OML 8 |
OML 12,5 |
OML 20 |
OML 32 |
||
Chłonność silnika [cm3/obr] |
8 |
12,5 |
20 |
32 |
|
Maksymalny spadek ciśnienia [bar] |
nominalne |
70 |
70 |
70 |
70 |
maksymalne |
140 |
140 |
125 |
140 |
|
Prędkość obrotowa [min-1] |
minimalna |
50 |
50 |
50 |
50 |
nominalna |
2000 |
1280 |
800 |
500 |
|
maksymalna |
2500 |
1600 |
1000 |
625 |
|
Przepływ oleju [dm3/min] |
nominalny |
16 |
|||
maksymalny |
20 |
OMM 8 |
OMM 12,5 |
OMM 20 |
OMM 32 |
OMM 40 |
OMM 50 |
||
Chłonność silnika [cm3/obr] |
8,2 |
12,5 |
19,9 |
31,6 |
39,8 |
50 |
|
Maksymalny spadek ciśnienia [bar] |
nominalne |
100 |
100 |
100 |
100 |
90 |
70 |
maksymalne |
140 |
140 |
140 |
140 |
140 |
140 |
|
Prędkość obrotowa [min-1] |
minimalna |
50 |
40 |
30 |
30 |
30 |
30 |
nominalna |
1950 |
1550 |
1000 |
630 |
500 |
400 |
|
maksymalna |
2450 |
1940 |
1250 |
800 |
630 |
500 |
|
Przepływ oleju [dm3/min] |
nominalny |
16 |
20 |
20 |
20 |
20 |
20 |
maksymalny |
20 |
25 |
25 |
25 |
25 |
25 |
OMP 25 |
OMP 32 |
OMP 40 |
OMP 50 |
OMP 60 |
OMP 80 |
OMP 100 |
||
Chłonność silnika [cm3/obr] |
25,0 |
32,0 |
40,0 |
48,6 |
59,1 |
77,8 |
97,3 |
|
Maksymalny spadek ciśnienia [bar] |
nominalne |
100 |
100 |
100 |
140 |
140 |
140 |
140 |
maksymalne |
225 |
225 |
225 |
225 |
225 |
225 |
225 |
|
Prędkość obrotowa [min-1] |
nominalna |
1600 |
1560 |
1500 |
1230 |
1000 |
770 |
615 |
maksymalna |
1800 |
1720 |
1750 |
1540 |
1250 |
960 |
770 |
|
Przepływ oleju [dm3/min] |
nominalny |
40 |
50 |
60 |
60 |
60 |
60 |
60 |
maksymalny |
45 |
55 |
70 |
75 |
75 |
75 |
75 |
OMP 110 |
OMP 125 |
OMP 160 |
OMP 200 |
OMP 250 |
OMP 315 |
OMP 400 |
||
Chłonność silnika [cm3/obr] |
112,5 |
125,0 |
155,7 |
194,6 |
242,3 |
306,1 |
389,2 |
|
Maksymalny spadek ciśnienia [bar] |
nominalne |
140 |
140 |
140 |
115 |
90 |
75 |
60 |
maksymalne |
225 |
225 |
225 |
225 |
180 |
160 |
130 |
|
Prędkość obrotowa [min-1] |
nominalna |
535 |
480 |
385 |
310 |
250 |
195 |
155 |
maksymalna |
670 |
600 |
480 |
385 |
310 |
245 |
190 |
|
Przepływ oleju [dm3/min] |
nominalny |
60 |
60 |
60 |
60 |
60 |
60 |
60 |
maksymalny |
75 |
75 |
75 |
75 |
75 |
75 |
75 |
OMR 50 |
OMR 80 |
OMR 100 |
OMR 125 |
OMR 160 |
||
Chłonność silnika [cm3/obr] |
51,6 |
80,3 |
99,8 |
125,7 |
159,6 |
|
Maksymalny spadek ciśnienia [bar] |
nominalne |
140 |
175 |
175 |
175 |
130 |
maksymalne |
225 |
225 |
225 |
225 |
225 |
|
Prędkość obrotowa [min-1] |
nominalna |
775 |
750 |
600 |
475 |
375 |
maksymalna |
970 |
940 |
750 |
600 |
470 |
|
Przepływ oleju [dm3/min] |
nominalny |
40 |
60 |
60 |
60 |
60 |
maksymalny |
50 |
75 |
75 |
75 |
75 |
OMR 200 |
OMR 250 |
OMR 315 |
OMR 375 |
||
Chłonność silnika [cm3/obr] |
199,8 |
249,3 |
315,7 |
372,6 |
|
Maksymalny spadek ciśnienia [bar] |
nominalne |
110 |
80 |
70 |
55 |
maksymalne |
225 |
200 |
150 |
130 |
|
Prędkość obrotowa [min-1] |
nominalna |
300 |
240 |
190 |
160 |
maksymalna |
375 |
300 |
240 |
200 |
|
Przepływ oleju [dm3/min] |
nominalny |
60 |
60 |
60 |
60 |
maksymalny |
75 |
75 |
75 |
75 |
OMH 200 |
OMH 250 |
OMH 315 |
OMH 400 |
OMH 500 |
||
Chłonność silnika [cm3/obr] |
201,3 |
252,0 |
314,9 |
396,8 |
470,6 |
|
Maksymalny spadek ciśnienia [bar] |
nominalne |
115 |
90 |
75 |
60 |
50 |
maksymalne |
215 |
175 |
145 |
110 |
90 |
|
Prędkość obrotowa [min-1] |
nominalna |
370 |
295 |
235 |
185 |
155 |
maksymalna |
445 |
350 |
285 |
225 |
190 |
|
Przepływ oleju [dm3/min] |
nominalny |
75 |
75 |
75 |
75 |
75 |
maksymalny |
90 |
90 |
90 |
90 |
90 |
OMS 80 |
OMS100 |
OMS125 |
OMS160 |
OMS200 |
OMS 250 |
OMS 315 |
OMS 400 |
OMS 500 |
||
Chłonność silnika [cm3/obr] |
80,5 |
100,0 |
125,7 |
159,7 |
200,0 |
250,0 |
314,9 |
393,0 |
488,0 |
|
Maksymalny spadek ciśnienia [bar] |
nominalne |
210 |
210 |
210 |
210 |
210 |
200 |
200 |
160 |
120 |
maksymalne |
295 |
295 |
295 |
280 |
270 |
270 |
260 |
210 |
160 |
|
Prędkość obrotowa [min-1] |
nominalna |
710 |
750 |
600 |
470 |
375 |
300 |
240 |
190 |
155 |
maksymalna |
1000 |
900 |
720 |
560 |
450 |
360 |
285 |
230 |
185 |
|
Przepływ oleju [dm3/min] |
nominalny |
65 |
75 |
75 |
75 |
75 |
75 |
75 |
75 |
75 |
maksymalny |
80 |
90 |
90 |
90 |
90 |
90 |
90 |
90 |
90 |
OMT 160 |
OMT 200 |
OMT 250 |
OMT 315 |
OMT 400 |
OMT 500 |
||
Chłonność silnika [cm3/obr] |
161,1 |
201,4 |
251,8 |
326,3 |
410,9 |
523,6 |
|
Maksymalny spadek ciśnienia [bar] |
nominalne |
200 |
200 |
200 |
200 |
180 |
160 |
maksymalne |
280 |
280 |
280 |
280 |
240 |
210 |
|
Prędkość obrotowa [min-1] |
nominalna |
625 |
625 |
500 |
380 |
305 |
240 |
maksymalna |
780 |
750 |
600 |
460 |
365 |
285 |
|
Przepływ oleju [dm3/min] |
nominalny |
100 |
125 |
125 |
125 |
125 |
125 |
maksymalny |
125 |
150 |
150 |
150 |
150 |
150 |
OMV 315 |
OMV 400 |
OMV 500 |
OMV 630 |
OMV 800 |
||
Chłonność silnika [cm3/obr] |
314,5 |
400,9 |
499,6 |
629,1 |
801,8 |
|
Maksymalny spadek ciśnienia [bar] |
nominalne |
200 |
200 |
200 |
180 |
160 |
maksymalne |
280 |
280 |
280 |
240 |
210 |
|
Prędkość obrotowa [min-1] |
nominalna |
510 |
500 |
400 |
315 |
250 |
maksymalna |
630 |
600 |
480 |
380 |
300 |
|
Przepływ oleju [dm3/min] |
nominalny |
160 |
200 |
200 |
200 |
200 |
maksymalny |
200 |
240 |
240 |
240 |
240 |
Silniki hydrauliczne Danfoss:
Sprawdź numery katalogowe